Recenze (189)
První den zbytku tvýho života (2008)
* za název, jinak utahané, roztřesené... jen se to snaží být neotřelé, ale za každou cenu. film nic nedal, jen vzal čas.
Pošťák, který nikdy nezvoní (1997)
Pošťák, který zvoní jen jednou, aby se přesvědčil, že nejste doma
Sirocco (1951)
zas tak špatný to nebylo, jak byste čekali podle hodnocení, jen trochu neobvyklé prostředí, ale celkem snesitelné. Bogart celkem úspěšně přidává hvězdičky....
Návrh (2009)
vskutku podařená romantická komedie. i když je to něco jako zelená karta, ale za záběry hor na Alasce skoro 4*
Marley a já (2008)
Poslední minuty už jsem to psychicky nevydržel a odešel. Štvalo mě snad všechno. Moc dětí, děsnej pes, kterej celej film otravoval, hrůza!
Sněhy Kilimandžára (1952)
snad žádnej film, co jsem viděl mě tak neštval. U od začátku jsem si přál aby peck zdechl, ke škodě tohoto filmu se tak nestalo.
Mary a Max (2009)
jo.
Funny Face (1957)
Tak neuvěřitelně neuvěřitelné výkony herců...
Nae yeojachingureul sogae habnida (2004)
Teď abych přehodnotil všechny filmy! Přiznám se bez mučení, neudržel jsem se a koulely se mi hrachy po tváři...
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Asi žijeme ve světě bez kloudného projevení emocí. Západní režie nezvládá ani 10% toho, co zde bylo předvedeno.