Recenze (44)
Tajný život mazlíčků (2016)
Ale tak je to "kjut"
Zakletá Ella (2004)
Veľmi, veľmi, veľmi ma potešila táto rozprávočka.
V hlavě (2015)
Tento film by mal vidieť každý dospelý človek.
Whiplash (2014)
Geniálne!
I dva jsou rodina (2016)
(SPOILER) Pre mňa film, ktorý sa snaží vyžmýkať z človeka emócie bez toho, aby sám mal akúkoľvek hĺbku. Charizmatický muž, zlomená žena, dieťa mínus matka, plochý vzťah otca a dcéry, ktorý jej zo života robí rozprávku, boj o dieťa, choroba... A prvýkrát som odišla z kina a nezaujíma ma záver. Mala som pocit, akoby tento film napísal niekto vypočítavý bez štipky citu a bez ohľadu na náročnosť všetkých tých tém, ktoré tak natrieskal dokopy do útrapných dvoch hodín.
Unbranded (2015)
Nádherný dokument.
La La Land (2016)
Mám pocit, že som práve videla štyri filmy, nie jeden. Ale je to dobrý pocit.
Mars útočí! (1996)
Toto je strašne smiešny film!
Střihoruký Edward (1990)
Prekrásna už-klasika s Deppom, ktorého by som si aj ja zobrala k sebe domov. Aby som sa oňho mohla postarať. A pohľad na spoločnosť z tak trochu iného uhla nevinnej detskej pravdovravnosti ma donútil sa zastaviť. "We´re not talking nice, we´re talking right and wrong."
Lásky čas (2013)
Veľmi pekná feel good vecička. Na zamračený deň s horúcou čokoládou a v deke. Tie najkrajšie momenty života jednoducho zlepené dokopy do pekného, dojímavého mixu s jemne sci-fi motívom, nevtieravo zapracovaným do romantiky na druhú. Kašľať na klišé, toto je pekné.