Poslední recenze (26)
Kruk (2018) (seriál)
Výborný seriál. Můžu říct, že první série je dobrá, kde se seznamujeme s Adamem Krukem a jeho bolestnou minulostí, ale druhá a třetí mi nedali klid, abych to nesjela jak nejrychleji mi čas dovolil naráz během dvou dnů. Pro mě skvělá podívaná. Celkově 8/10..
DogMan (2023)
Zajímavý film. Uvedla bych ještě žánr komedie, což jsem nečekala, ale místy překvapilo a pobavilo. Čekala jsem více psychologické drama, proto trochu zklamání, ale nevadí. Caleb byl úžasný a za něj 70%.
Zabiják (2023)
Bohužel 6/10..Můj oblíbený David Fincher tentokrát u mě nezabodoval. Po vizuální stránce supr, jinak chvílemi velký dobrý a naopak, taková střídačka 😶.