Oblíbené seriály (10)
Černobyl (2019)
Prvních 100 (2014)
Koruna (2016)
Příběh služebnice (2017)
Arrow (2012)
Tohle jsme my (2016)
Nejsilnější hlas (2019)
Hra o trůny (2011)
Vikingové (2013)
Prezident v pořadí (2016)
Všetky tri série ma bavili. Prvá bola mega, aj keď som sa zo začiatku bála tak veľa častí. Druhá ušla a tretia, v ktorej sú aj reálne príbehy ľudí a reálne problémy spoločnosti, tá bola pre mňa najzaujímavejšia. Kto má rád filmy s americkou tématikou, tak ho to bude baviť. Malo to dej, postavy sa vyvíjali, bola v tom dráma, aj keď sa dej dal veľmi často predvídať, nerušilo ma to. Páčil sa mi herecký výkon Emily a Arona. Boli to moje najobľúbenejšie postavy Koniec sa mi moc nepáčil ale dúfam, že bude ďalšie séria. Odporúčam