Recenze (205)
Na doraz (2010)
Hulení zbližuje, ale halucinace z toho nedostanete.
Tylko mnie kochaj (2006)
Divnej film. Při nejmenším.
Skazany na bluesa (2005)
První hodina filmu se režisérovi doslova rozsypala pod rukama: amatérské herectví se prolíná s nesmyslnými scénami (většina flashbacků), scénář nejde do hloubky, postavy jen tak nezajímavě proplouvají a (hlavně žena Ryśka) se chovají jako naprostí kripli, ale nuda (světe div se) to zase taky není. Závěrečné, 5 hvězdičkové půlhodince se daří zachraňovat kde co, ale na lepší hodnocení to bohužel není.
Eliášův oheň (1985)
Protože něco takového si prožije každý, možná trochu jinak (Ore mo). Protože Demi má tak sexy hlas. Protože Emilio byl totálně mimo. Protože saxofon je stejně furt cool. A protože na svůj smysl života nakonec přijdem všichni...dřív nebo později.
Hóró musuko (2011) (seriál)
Mě se to líbilo. Nenechte se zmást tady panem "do-všeho-moc-šťourám" Subjektivem. Poetika jak má být. Opening - pecka! Postavy - všechny maj něco do sebe(Chii-chan byla hustá). Některé příběhové linky jsou sice neskutečně triviální, ale, jako střípky dokreslující povahy postav, do celkového hlediska nakonec zapadnou. Long story short, Hōrō Musuko je citlivé zpracování nevšedního tématu, z kterého jsem měl pocit, že by se to mohlo odehrávat i tam někde dole přes ulici.
Level E (2011) (seriál)
"Surrealistická" jízda s emzáky. Baka-ódži FTW!
Snídaňový klub (1985)
"...but what we found out is that each one of us is a brain, and an athlete, and a basket case, a princess, and a criminal." Fakt by mě zajímalo jak vypadalo následné pondělí, ale ono by to pravděpodobně zkazilo celkový dojem. A právě (a nejenom) proto není the Breakfast Club bezchybný, ale ve své "kategorii" přesto jeden z nejlepších. Velmi silná 4!
Bezvadíkyještěprosím (2010)
Čekal jsem pohodovou indie povídku, dostal jsem pěkně nevyvážený román.
Jackass 3 (2010)
Místy velmi kreativní.
Gorila: Příběh opičí (2005) (amatérský film)
Na takové kraviny bych mohl koukat furt dokola. Možná, kdyby se to točilo kolem něčeho jiného než kadibudky - což je i na mně kurevská dmnce - dal bych potom lepší hodnocení. Metro, bratře!