Recenze (154)
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Zbožňuju tenhle koncept, čtyři hvězdy jen proto, že slovenská verse je o něco lepší. I tak by si to zasloužilo alespoň osm!
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Geniální!
Mistr zázraků (2000)
Zide jsou zli, spradaji intriky a jde jim jen o stribrnaky, mile deti, mejte se pred nimi na pozoru, aaano?!
Židé - Dějiny jednoho národa (2007) (seriál)
Němci zjevně mají dokumenty o židech v oblibě, každopádně od třicátých let se kvalita poněkud posunula... Hezký náhled, líbí se mi jak se v každém díle pořad zaměří na konkrétní postavu...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Po 120 letech podnikani je co skryvat...
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
První půlka celkem obstojná, od vniknutí do továrny to začíná být kokotská slátanina a závěrečné vyvrcholení na plese? CO? BAREVNÉ ČOČKY V ROCE 1891? VŽDYŤ TO JEŠTĚ ANI SAKRA NEBYL MERKUR NA KTERÉM BY TO WICHTERLE VYNALEZL! Peklo...
Delfín Filip (1996)
W T F ? !
Amorův úlet (2006)
Islu bych si taky z fleku vzal, ostatne asi jen kvuli jejimu puvabu hodnotim tak vysoko...
Enigma (2001)
Co z genia udela touha po zasunu je tristni...
Vyměřený čas (2011)
Hezký, zábavný, ale taková spousta nelogických absurdit, že to tomu filmu strašně ubližuje... Beru, že mezi lůzou se člověk poker možná hrát naučí, ale střílet z pistole a řídit auto jako Löeb? O snaze o poselství o společnosti, kde mají všichni dle svých potřeb nikoli zásluh, snad raději ani nemluvím...