Recenze (13)
Pianista (2002)
Nejlepší film o holocaustu, který zaručeně utkví v mysli.
Truman Show (1998)
Neokázalý snímek podněcující myšlenky, skvěle zahraný a veskrze radostný.
Sitcom (1998)
Velice zábavná fraška. Originální, černá, vynalézavá.
Temný rytíř (2008)
Film jsem viděla v kině, a byla to prostě bomba. Naprosto mě odrovnal.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Ještě o chlup lepší než předchozí díly.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Už dávno jsem byla fanynkou Tolkiena, a tenhle film je pro mě splněním mých dávných snů.
Americká krása (1999)
Úžasně zábavné, a přitom naprosto provokativní a hluboké.
Matrix (1999)
Občas mívám dojem, že je Matrix skutečný... Film ve mně zanechal silnou stopu, asi takovou, jakou zanechává Hummer se sněhovými řetězy na hliněné cestičce v horkém letním dni. Mnohem horší pokračování srážejí dojem dolů.
Zelená míle (1999)
Brečela jsem. To se cení.
Kmotr (1972)
Miluju mafiánskou tématiku, organizovaný zločin, dobovou atmosféru... Předloze se minimálně vyrovná.