Recenze (99)
Rychle a zběsile 5 (2011)
no že bych se z toho pokakal to teda zase ne
V cizí kůži (2011)
nic na co bych za 2 dny nezapoměl
Den před krizí (2011)
i pro člověka neznalého srozumitelné a hlavně poutavě natočeno.Pro mě překvapení.Příjemný.
Jeskyně zapomenutých snů (2010)
Sem u toho ani nedejchal.Je mi jedno kdo to natočil i jak to natočil(i když zkurvit se to asi dalo),ale hlavně že to natočil.Ten objev je prostě pohádkovej a má nedozírnou hodnotu.Ty krávo náký týpci před 30 000 lety namalovali nádherný obrázky v jeskyni a my na to letos čumíme s votevřenejma hubama doslova a do písmene...
Nevinnost (2011)
U mě dobrý.Takže za 3.Bejt to víc vyhrocený eště bych jednu hvězdu přihodil.
Texaský kat (2011)
Málem sem u toho umřel nudou.Nefunguje ani jako drama ani jako krimi jedině byste s tím chtěli někoho uspat...
Sucker Punch (2011)
vizuál za 5 film za -1 celkově 2.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Byl jsem na tom s dětma v kině bylo to 3d a moc se mi to nelíbilo.Je to fakt pro děti.Ale celou tu mánii chápu a nemám s tím problém.Viděl jsem vlastně nechtěně všechny díly a nejlepší mi přišel ten vod pana Cuarona.
Crazy Heart (2009)
pro mě jako fanouška math metalu a dillinger escape plan a to mi táhne na 40 tenhle film víc jak 2 vode mě neuvidí.I přes slušné herce je to nuda a já country fakt nemám rád to házím do stejnýho pytle jako evu a vašíka. To vám ty riflový košile a klobouky nepřipadaj srandovní?
Pečeť vraha (2003)
Vyšetřovací metody původního týmu sou luxusní sem se už takhle dlouho nesmál.