Recenze (723)
Noelle (2019)
Anna Kendrick jako santa claus? Proč ne, v Americe je všechno možné. Já však nejsem Američan, proto pro tento nesmysl nemám pochopení.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Směsice všeho možného, co doposud serie o Spidermanovi nabídla. K tomu se přidá i Doctor Strange a vznikne z toho slatanina nebo také slepenec, který útočí na peněženky nadržených fanoušků a fanynek.
Batman (2022)
Zbytečné drama. Nolan byl zkrátka lepší.
Smrt na Nilu (2022)
Prachsprostý remake.
Vstaň a padni (2019)
Nuda
Přátelé z dovolené (2021)
Dalo se to, ale nic extra to teda nebylo. Záčátek slušný rozjezd, pak se to hooodně uklidnilo na konci to opět trochu nabere spád. Klasická oddechovka
Nobadi (2019)
Film o snaze pomoci, která se však nevydařila. Konec filmu není pro slabé povahy.
Lovci mušlí (2006)
Docela nudný film. Spíše než komedie, bych řekl drama.
Myši patří do nebe (2021)
Nebavilo mě to.
Projekt Adam (2022)
Řekl bych, že trochu blbost.