Poslední recenze (761)
DogMan (2023)
Hodně velliké překvapení. Člověk pořád čekal co bude. Pravdou je, že něco bylo přitažené za vlasy, ale klidně to přijímám s povděkem. Potěšilo mě to sledovat. Opravdu pěkné.
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Když hodnotit, tak v porovnání s něčím kvalitním. Třeba Případy 1. oddělení, nebo britské kriminální seriály. V porovnání je to tedy absolutní srajda. Takhle přece lidi, zabívající se zločinem nemůžou mluvit, povídat si atd. . A pan Petr Panzenberger hraje opravdu otřesně. To se musí nechat, jestli je to cíl, hrát hloupě, tak se to fakt daří. Vyorálek je tady taky takový divný macho. A Malá? Ta je taky extra v debilní herecké pozici. Matka by jí šla, ale vyšetřovatelka jí fakticky nejde. Špalek to vede poněkud mdle. Asi je sám mdlý. Počítám, že to celé klesne pod 53 procent.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Je to hloupé. Neuvřitelně nepřirozené. Jako by všichni byli bez přirození.