Recenze (761)
DogMan (2023)
Hodně velliké překvapení. Člověk pořád čekal co bude. Pravdou je, že něco bylo přitažené za vlasy, ale klidně to přijímám s povděkem. Potěšilo mě to sledovat. Opravdu pěkné.
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Když hodnotit, tak v porovnání s něčím kvalitním. Třeba Případy 1. oddělení, nebo britské kriminální seriály. V porovnání je to tedy absolutní srajda. Takhle přece lidi, zabívající se zločinem nemůžou mluvit, povídat si atd. . A pan Petr Panzenberger hraje opravdu otřesně. To se musí nechat, jestli je to cíl, hrát hloupě, tak se to fakt daří. Vyorálek je tady taky takový divný macho. A Malá? Ta je taky extra v debilní herecké pozici. Matka by jí šla, ale vyšetřovatelka jí fakticky nejde. Špalek to vede poněkud mdle. Asi je sám mdlý. Počítám, že to celé klesne pod 53 procent.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Je to hloupé. Neuvřitelně nepřirozené. Jako by všichni byli bez přirození.
Top Gun: Maverick (2022)
Pro mě za mě., žádný šlágr.
Zpověď (2011) (seriál)
Bylo to hutné. Atmosferické. A skvělé si to pustit na jednou.
Telefonní budka (2002)
Ve své době dost skvělé. Napínavé. Zajímalo by mě, jestli by to točili stejně., po 22 letech. Jo, a vynikající stopáž.
Zlato (2022)
Postavit sám sebe do jedné z pozic. a je z to psycho psych.
River - Episode 1 (2015) (epizoda)
Je to hodně netradiční způsob vyprávění. Je třeba si zvyknout. Ale je to za 5*.
U Konce světa (2013)
Díval jsem se podruhé. A to mě štve nejvíce, že jsem tomu zase věnoval čas. Nic mi to nedalo. Nebavilo, neoslovilo. Ach jo.
12 nezdolných sirotků (2021)
Pěkný film. Dojemný. Hezky natočeno.