Recenze (761)
Věž (2021) (seriál)
Pecká. Severské detektivky jsou temné a tajemné. A Britské detektivky jsou taky takové, ale jiné. Jsou dva typy kriminálek. Tahle byla geniální. A věřím, že za chvíli bude trojka.
Na Západ (2005) (seriál)
Nádherné vyprávění o dobývání západu. Nebyla to procházka růžovým sadem. Byl to horor.
Invalida (2023)
Velice povedené. V detailech, příběh, kostými nejvíce. Namakané. Dekl is TOP! Parádně zahrané.
Světlo naděje (2023) (seriál)
Tedy, to byl silný příběh. SKvěle natočené, moc skvěle. Nádherný přiběh o lidskosti.
To Catch a Killer (2023)
Moc pěkný úvod do děje. Perfektní průběh vyšetřování a závěr bez patosu. Perfektní detektivka. Perfektní!
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Perfektní filmařská práce i praáce produkce. Buran má sen, a je ochoten se upsat StB - to je katastrofa společnosti. Souloží se kde se dá. OPBH a interupční komise je tu popsána úplně přesně. Úplatky a Bohemka, chlastačky v práci a všude rudá hvězda, Soudruzi. Dokonalý interiéry, extriéry a vše ostatní.
Noční agent (2023) (seriál)
To snad není pravda. "Vytočila tvoje číslo. Musiš se o ni postarat." To snad ne. To je zase blbina.
Zlatá labuť - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Ano, je to jako telenovela. Ale herci jsou perfektní, je to prostě paráda. Podle nás, (já s manželkou) to nemá chybu.
Zlatá labuť - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Je to velmi dobře natočené. Má to spád, (sme už ve čtvrtém dílu), zápletku, produkce je na maximu. Někteří prdukcr kritizují, ale je to přesné. Jsem nadšený, jak to vypadá. Herci - ti jsou úplně perfektní. Opravdu velmi, velmi dobře hrajou svoje role. To se jim nesmí upřít. Je to fakt pecka.
Zlatá labuť - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Ano, je to jako telenovela. Nějak nám to nevadí. Herci jsou perfektní, i příběh je fajn. Je to prostě parádní. Je to super oddychovka. Fakticky dáváme s mažulou 5 hvězd.