Recenze (47)
Temné vzpomínky (2008)
Shake your hair girl with your ponytail. Takes me right back....
Goldfinger (1964)
Nejlepší Bondovka? Určitě ne. Je těžký film hodnotit po tolika letech, ale připadá mi mezi ostatními spíš průměrný. A to zápletkou i zpracováním. Sean Connery odvádí standardní výkon, naopak potěší postava Goldfingera v podání Gerta Fröbera. Hodně dobrá postava je i němý Oddjob a jeho vrhací klobouk. Moc mě nezaujala ani Bondgirl Pussy Galore, na Fort Knox a na Aston Martin DB5 se ale zapomenout nedá.
Láska nebeská (2003)
Co je na tomhle kýči tak úžasnýho?
Mazací hlava (1977)
Tohle nejde popsat...
Klub rváčů (1999)
I am Jacks wasted life...
Quantum of Solace (2008)
Mně se tohle pojetí Bonda prostě líbí. Tečka.
Dokonalý trik (2006)
Are You Watching Closely?