Poslední recenze (31)
Velkovlak (1998) (seriál)
Když se zhulíte a pustíte si tuhle pecku, tak máte na celej večer vystaráno...
Temný rytíř povstal (2012)
Nechápu, jak takováhle sračka může mít 90%... Pro mě je to určitě největší zklamání tohohle filmovýho roku. Vám to jako nepřišlo neskutečně ukecaný a celkově ten scénář hrozně naivní?
Drive (2011)
Hrozně mě mrzí, že to nemůžu vidět znova poprvý! :-) Kamera, hudba, to pomalý tempo, minimum dialogů... Tohle je uplně jinej film než všechny ostatní...