Recenze (2 022)
Rodinná oslava (1998)
Perfektný návod ako dokonale dojebať rodinnú oslavu. 👍 Dostane sa vám priamo pod kožu.
O těle a duši (2017)
Dokonale zobrazená krehkosť ľudskej duše i tela.
Naprostí cizinci (2016)
Minimalistické, ale trefné, vtipné a napínavé.
Zelená kniha (2018)
Každá jedna replika mala v sebe náboj. Do detailu vyladený scenár. Každá jedna interakcia medzi ústrednými postavami bola plná emócií. Z tohto filmu srší neuveriteľná ľudskosť. A to aj vďaka brilantnému hereckému umeniu Mortensena a Aliho. 👏👏👏
Děsivé dědictví (2018)
Pomaly sa tiahnuca, postupne gradujúca a do detailu premyslená psycho-horor-dráma s prvkami okultizmu, ktorá sa vám nenápadne zarýva pod kožu každou jednou minútou. Režisérov podpis je evidentný.
Godzilla II Král monster (2019)
Scenár dosť zlý, príliš prekombinované a plytké. Ale z toľkého množstva monštier mi srdce plesalo.
Soukromá válka (2018)
Vojnová reportérka ocitajúca sa v miestach, kam by sa len málokto z nás odvážil zájsť. Obdivuhodné reportáže, ktoré svet musí vidieť, aby sa dozvedel, čo sa v krajinách zmietaných vojnov naozaj deje. Záťaž tak veľká, že i samotná Marie Colvin bojovala s vlastnými démonmi vychádzajucimi z post-traumatickej stresovej poruchy. Samotný film miestami jemne povrchný, vsádzajúci na šok a zdesenie sa v druhej polovici preklopil do oveľa osobnejšej a emotívnejšie výpovede. Rosamunde skvelá ako vždy.
Král (2019)
Nič okázalé, nič prehnané. Proste komorné dobové divadlo s elegantnými hereckými výkonmi.
Psí ostrov (2018)
Kto si fičí na infantilnom, no predsa inteligentnom, ráze Andersonových filmov bude unesený ako ja. Kto ho nemá rád, nech sa ani neunúva. Pocta psiemu druhu. Nádhera!
Slunovrat (2019)
Primitívna okultistická komunita žijúca v útrobách švédskeho vidieka a oslava leta ako si ju určite nikto z amerických turistov ani len nepredstavoval. Hororová dovolenka skrytá za rúchom idylky so zimomriavkovou hudbou.