Recenze (56)
Wolverine (2013)
Hrůza hrůz. Přehlídka klišé a zbytečnosti. Po dlouhé době jsem byl hodně smutný z toho, že jsem šel do kina.
Kung-fu v srdci Evropy (2012)
Tento dokument toho nabízí daleko víc, než jen nudné tlachání o historii, tom která technika je nejlepší a kdo má nejtvrdší boxovací pytle. Po faktické stránce se mi moc líbil, rozhovory, ukázky cvičení, příběhy. Co se týče kamery, prostor, hudby, střihů a celkové kompozice.... BOMBA!
Skyfall (2012)
Kombinace Dark Night Rises, Dr. No a Home Alone.
Plunkett & Macleane (1999)
Hudba - dobrý, kostýmy - dobrý, Carlyle - Výborný! ... ale jinak je to fakt bída. Naprosto nepochopitelný a nereálný záběry... škoda celkem slušnýho námětu i obsazení, který je prostě zabitý.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Nejlepší seriál, co jsem kdy viděl.
Yes Man (2008)
Dvě hvězdy srážím za felační babu.
Machete (2010)
Luxusní nadsázka. Prostě LOBO ve filmu
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Skvělá kamera, vtipné, nové, nezatěžují nikoho zbytečnými dialogy.
Kopanec a křik (1995)
Skvělý film, plný humoru a absurdity. Škoda, že není tak známý, protože naráží i na Československo/Českou Republiku, dokonce si v průběhu filmu všimnou, že se země rozdělila, a je to asi nejoriginálnější náhled na to, jak vypadá typický čech očima amerického studenta. FIlm vřele doporučuji.
Vikingové z Brna (2009) (TV film)
Myslel jsem si, že Martin Dušek má na víc.