Recenze (376)
Zázraky sluneční soustavy (2010) (seriál)
Všechno srozumitelně vysvětleno a podáno zajímavou formou... A navíc, Briana Coxe nelze nemilovat...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Mockrát jsem plakala...
Django Reinhardt Tribute (2010) (koncert)
Jde o záznam koncertu, který má zprostředkovat úžasnou hudbu. A to taky udělal. Hudba úchvatná a dechberoucí.
Kletba bratří Grimmů (2005)
spajdrkůň, spajdrkůň, žaludek má hluboký jako tůň...
Superžralok (2011)
Kdybych já byla velkým žralokem, barevný plážový deštník by mě rozhodně zahnal z pláže zpět do moře!
Tajemství (2006)
Víc takových filmů.
Populace 436 (2006)
Takhle to má fungovat! Sice je téměř od začátku jasné, kam film směřuje, ale i přesto mě moc bavilo to sledovat. Krom toho, že Sisto byl naprosto super, hodně mile mě překvapil herecký výkon Freda Dursta. Zápletka byla úžasná, opravdu mě nadchla, stejně tak kouzelné městečko, z něhož malebnost jen čišela... Vesničané byli nádherně zfanatizovaní, škoda jen, že si nemůžu vzpomenout, kde přesně jsem ty šílené plesající lidi viděla. Všemi zmiňovaný koneec - dokonalý. Moc se mi to líbilo... Víc takových béček a víc Sista.
EZO.TV (2009) (pořad)
Vlastik Plamínek za to stojí! a když se tam jindy objeví Jolanda - zábava je jistá...
Nikdykde (1996) (seriál)
Knížka dokonalá, seriál v pohodě. Uvítala bych celovečení film.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Jack je fakt tvrdý chlast. Tohle byl důkaz místo slibů...