Recenze (376)
Parodie komedie (2003) (pořad)
To je tak debilní, až je to vtipné!
Talisman (2012)
Přesně tohle jsem očekávala. Přesněji tedy: jednoduchou a předvídatelnou romantiku. Nic víc, nic míň. Taylor Schilling nádherná laň, Blythe Danner správňácká babča. A Zac pro mě byl opravdovým překvapením, protože jsem mu to všechno fakt žrala - ty jeho pohledy a lehké úsměvy. On doopravdy hrál! Nikdy mě moc nezaujal, dokonce se mi ani nikdy nelíbil, ale to strniště mu dost sekne. Ještě kdyby tak něco udělali s tím jeho nepřirozeně dokonalým obočím...
Sněhurka - Příběh hrůzy (1997)
Gil Bellows tam teda byl naprosto k sežrání!
Vraždy podle abecedy (2008)
Hudba se občas dala...
Nestvůra z hlubin (2004)
Efekty dělané pastelkama, grafika z Diabla I (dokonce je podezřívám, že jeden stále se opakující záběr na budovu + zvuky racků jsou ze hry Captain Claw), stupidní dialogy i příběh, spousta cizích slov - no hrůza. Asteroid, alieni, Bermudský trojúhelník, nákaza, pornozrůda, chtěla jsem toho víc - naštvali mě, že tam nezakomponovali cestování v čase, nacisty s dinosaury, upíry či vlkodlaky, zpívající draky a tančící ondatru. A vy všichni jste ignoranti, protože jste vůbec nepochopili, že ta zlotřilá chobotnice s nimi hrála drsnou psychologickou hru! Pohrávala si s jejich myslí a pak... Pak krutě zaútočila...
Druhý dech (1988) (seriál)
"Tohle je čisté hovno. Ještě neleželo na zemi."
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
Seriál jsem zbožňovala a s kamarádkou jsme kvůli tomu začaly sledovat jednu děsivou paní, co bydlela kousek od nás. Byly jsme si jisté, že je nějak spojená s Temnou stranou.
Místo dopadu: Berlín (2009) (TV film)
Moc jsem se nasmála!
Dlouhá cesta (2002)
Nádherný a romantický soundtrack a nádherný a romantický Shane West...
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Dosavadních 7 dílů jsem sjela za jeden večer/ noc, což docela hovoří za vše. Smysluplnější komentář snad napíšu po zhlédnutí celé první série. A nebo po tom, co to rozdýchám. Momentálně nejočekávanější pokračování seriálu - nemůžu se dočkat osmého dílu!