Recenze (391)
Na stojáka (2004) (pořad)
Najdou se i perly mezi sfiněmi.
Kinobox (1993) (pořad)
Opravdu souhlasím, že za dob Holého a Kohouta to mělo nějakou úroveň. Bohužel s přibívajícím věkem klesala i jeho originalita a zábavnost.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Za pošťáka Ondru :D
Výzva k boji (2007) (pořad)
Moc dobrý nápad ale bohužel po pár dílech je to všechno o tom stejném jen se mění styl boje. To zapříčiňuje okoukání jinak dobrého námětu.
Knight Rider - Legenda se vrací (2008) (seriál)
Bohuzel jen tezi ze slavy predchozi rady. Hodne slabe. Ty hvezdy za Kilmera a krasneho mustanga.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Kde že ty dobré mumie jsou.?
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Hezky komixová druhá část.
Venkovský učitel (2008)
Velmi emotivní.
Drsňák (2006)
Pěkné temné a reálné.
Eating Out (2004)
No ke komedii to ma daleko. Tak spis bych to zaradil to romantickych. Ale nekdy jsem se smal, jak je ten film hrozny.