Recenze (523)
Bez slitování (2006)
Další z milých překvapení. Vyprávěné trochu jinak než u ostatních filmů ale moc pěkné. A kdo mi si nezamiloval hlavní postavu? :)
Adresát neznámý (2001)
Ještě to lepší od Kim Ki-duka. Ale vadili mi tam ti američani, ta holka, ta rodina, vlastně všichni.
Pečeť vraha (2003)
Pro mě průměrný film, kdyby možná nebyl z Koreje tak je to něco víc ale vím, že Korejci umějí točit mnohem lépe. Podle skutečné události a jestli do dneška nenašli toho vraha tak to je maso...
Ptačí klec (1998)
Kim Ki-duku! Ta rodina byla fakt ujetá. Ošklivá dcera, aspoň že ta poběhlice byla pěkná ale celkově film o čem? O úchylné rodině?
Bílé maso (2008)
Perfektní thriller, jak jsem na to od Korejců zvyklý. Hlavní záporák je dobrej magor a celkové to má grády. A dokonce to u nás vyšlo na DVD!
Ostrov (2000)
Další výtvor Kim Ki-duka u kterého jsem trpěl.
Wangui namja (2005)
Mě osobně se na celém filmu líbil konec, který považuji za jeden z nejlepších, co jsem po dlouhé době viděl. Herecké výkony perfektní, myšlenka dobrá ale něco mi tam prostě nesedělo.
Yeonghwaneun yeonghwada (2008)
Perfektní akce, kdy se ve filmu natáčí film a je k němu přizvaný pravý gangster.
Válečník (2001)
Půlku filmu se cestuje přes zemi aby se nakonec zabednili v opuštěném přístavním městě.
Válka rozumu a cti (2006)
Pro mě se to docela vleklo. Když přišlo na boj tak to bylo pěkné ale na to, že to měl být válečný film, tam bylo boje opravdu málo.