Recenze (178)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
V prvním Sin City se v hektolitrech sraček a krve topila filozofie..filozofie krve a sraček, dalo by se říct. V Ženské pro kterou bych vraždil zbyla jen ta krev a sračky. A možná kozy.
Noční bouře (2019)
Čtvrtá za Nicka, ten týpek prostě nikdy nezklame!
Hon na čarodějnice (2011)
Ve všech směrech tomu něco chybělo...divnej film, celou dobu jsem si dokázal představit, že to mohlo být dobrý
Pentagram (2019)
Ten moment, kdy si uvědomíš, že po zbytek filmu budou tihle skvělí herci vést dialog uvěznění v pentagramu... k nezaplacení.
Vlkodlaci třetí říše (2017)
Wtf?? Opět- přes nízké hodnocení si nemyslete, že to není božská prdel.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Místama se zasměješ víc než u 5ti hvězdičkových komedií
Není čas zemřít (2021)
Na konci jsem byl lehce dojat. Za to jedna navíc
Black Widow (2021)
Místama to připomínalo Bournea, Harbour mě bavil
Tenet (2020)
Po druhém shlédnutí to fakt nejde jinak.
Prokletý ostrov (2010)
Druhé shlédnutí po deseti letech = plus hvězda