Recenze (178)
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Tak se mi zdá, že soudnost ztratili nejen tvůrci, ale i hodnotitelé tady 🙂🙂 tak 60% vystříhat a bylo by to na 4-5*
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Objektivně to není tak špatný jako druhý díl, nicméně u dvojky jsi netušil co se bude dít. Na tohle jdeš do kina s vědomím, že to poslední fiasko muselo stoprocentně profackovat celý tvůrčí tým od samotné J.K. až po leštiče kouzelných hůlek a ten se poučil ze svých chyb, za několik procent monstrózního rozpočtu najali "kouzelného opraváře scénářů" a "magickou specialistku na vývoj postav". Že prostě nemohli nasypat tolik dalších prachů a energie do úplného nesmyslu. Ale ono to tak prostě je. Ani ta bradavická nostalgie ve mně nevzbudila emoce, takovou vrstvou "nepěkných věcí" byla obalená. Král je mrtev, ať žije kdo?
Robert Reborn (2019)
Hele je to fakt sra*ka, ale zároveň to vykresluje historickej kontext pádu Sovětského svazu. Všichn jeho zmocněnci totiž byli béčkoví cucáci
The Revenge of Robert (2018)
Je to takovej ten film, kterej je tak tragickej, až je to docela hlína.
Batman (2022)
Nolanovu trilogii miluju. Tohle bylo úplně jiný, asi ne na 100% ale určitě 90%. Vizuální a hudební stránka lahůdka.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Mozek říká 3,5* rozšířené zornice ale šlapou na plyn, a dávají za 5
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
Viděl jsem 15 min. Z toho bylo 10 minut záběrů na kluka v depresích. Na pláži. Pod palmou. V prdeli.
K zemi hleď! (2021)
Symfonie hereckých výkonů, v ironickém, filmařsky precizně zvládnutém, mokrém snu každého správného nihilisty.
Duna (2021)
Pokud by jednomu snímku za dekádu šlo udělit 6*, byl by to tenhle.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Za Tobeyho bych skoro dal pátou hvězdu..ale jenom skoro. Možná po příštím shlédnutí.