Recenze (7)
Sněhurka a lovec (2012)
Zajimave zpracovani snehurky, ktere se mi libilo, ale priste bych rozhodne volila jinou herecku pro Snehurku. Kristen Stewart mne porad nepresvedcila, ze umi hrat, jeste ze to zachranovala Charlize :-)
Bídníci (2012)
Muzikaly mam sice rada, ale tohle bylo torchu moc. Proc oni tam vubec nemluvili, ale vsechno zpivali?? To snad ani v muzikalech nebyva. Prvni pulku jsem celkem pretrpela, druha byla podstatne lepsi :-) Kdo mne ale naprosto okouzlil byla Anne Hathaway, takze diky ni o hvezdicku vic :-)
Nespoutaný Django (2012)
Pár detailů by se tomu sice dalo vytknout, ale Christopher Waltz byl úžasný, přestřelky pěkně krvavé a ten dojemný konec...super :-) Ale na mě už to bylo trochu dlouhé.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Zajímavý film o poznání jiné kultury, která je pro většinu z nás nepochopitelná. Ale tak nějak tomu ještě něco chybělo k dokonalosti, což je docela škoda, protože potenciál má tenhle námět docela velký.
Expresní zásilka (2012)
Naprosto mne fasconovalo, jak s nekolika prerazenymi zebry frcel na kole, to hned tak nekdo neumi!!! Ostatne ono to cele bylo obcas "fascinujici".
Ať žijí duchové! (1977)
Tento film jsem zbožňovla jako malá a láska k němu mi zůstala :)
Čaj s Mussolinim (1999)
Musím říct, že jsem od toho filmu nic moc nečekala, asi proto mě docela mile překvapil :) Není to sice žádný extra úžasný příběh, ale ty babičky (starší dámy) jsou milé a pro relax u filmu ideální.