Poslední recenze (19)
Nikdo (2021)
První půlka 4*, druhá 1*, výsledek 2. Film jsem vybral náhodně, kvůli Bobovi. Myslel jsem si, že to bude něco chytřejšího a hravý střih a vykreslení postavy mi dávalo zapravdu. No, pak se to zvrhlo do svého žánru, který mě absolutně nebaví. Přišlo mi to hodně trapné na konci, mega kýč, Bob to sice zahraje dobře, ale nevím, proč to vůbec bral. Tento film mě moc neobohatil.
Vražedná práva (2014) (seriál)
Hlavní dějová zápletka je napínavá, vedlejší případy jsou ale zbytečné. Oproti Suits a Better Call Saul je to po právnické stránce jaksi nevěrohodné. Moc nechápu chválu postav, přijdou mi nezajímavé, ohrané a není tu nikdo vyloženě v roli hrdiny, komu by člověk chtěl fandit. Naopak, většina postav jsou vyloženě anti-hrdinové, především ta jejich profesorka. Ve třídě nevyvolá nikoho, kromě svých 4 mazánků a nemá žádnou morálku. Nějak mě nebaví sledovat advokátku, která neodmítne ani vrahy, kteří se jí přiznají a raději hledá formality, než nějaký dobrý "deal" pro svého klienta. U soudu lhala hned v první epizodě a tak dále. Harvey ze Suits není ideál, ale jeho integrita dodávala seriálu dost. Tady to nějak chybí. Všichni vyvolení studenti podvádí a získávají důkazy a materiály neeticky až nelegálně. Možná jsem naivní, ale nepřijde mi to realistické.
Ostrov (2023)
Naprosto fantastický nápad, příběh originální, už vidím, jak to budou v zahraničí kopírovat. Ale kdepak, Češi byli první!