Recenze (1 486)
Šílený bůh (2021)
Mazec je , že to panu Tippetovi zabralo docela velkou část života , jinak kdyby to viděl pan Komenský , asi by to pracovně nazval "Labyrint temnoty a ráj sraček" Opravdu svérázné ale zároveň poutavé dílo . Nevěřil bych , že ustojím pomalu hodinu a půl takovéhle temné Švankmajeroviny beze slov.
Tapas (2005)
Napsal to za mě Morholt. Takový bakaláři , babča dýlerka rules.
Volným pádem (2021)
No nevim (teda vim) , ale film o lůzrovi by se možná dal natočit o dost vtipnější a zábavnější. Oceňuju příjemnou stopáž.
Šarlatán (2020)
Filmařina klobouk dolů , ale 1 taktéž dolů , za tu homozápletku , chápu , že to možná tak kucí měli , nicméně ve wikipedii jsem o tom nic nedohledal , takže bych se bez téhle čokoládové romantyki klidně obešel.
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Pan Rogers není T. Kitano . Dívalo se na to sice dobře , ale ten pocit slabého čaje tam prostě je.
Studio 666 (2022)
Povinnost pro fandy Dave Grohla a Foo Fighters. I když jde jejich muzika docela mimo mě , tak jsem se pobavil parádně. Fanoušky Slayer potěší zase kameo jejich kytaristy Kerry Kinga alias Kruga . Postelová scéna v cca 1:14:18 se stala pro mě asi nejpamětihodnější filmovou postelovou scénou .
Zlato, tomu neuvěříš (2020)
Kazaši se pěkně vyblbli . Výlet na "rybačku" nemůže skončit líp...
Grand Hotel (2016)
Souhlas , stačilo by o 20 minut míň . Spíš takové existenciální drama s občasnými úsměvnými momenty. Kluk s Tourettem byl ale správnej pašák. Fita.
Španělská paradentóza (1986) (TV film)
Zamilovaný zubař P. Nárožný pod taktovkou strýčka M .Kopeckého dobývá srdce svobodné matky D. Havlové .
Krvavé písky (2016)
Romantická road movie na písečném zombie podkladu.