Recenze (20)
Mapa (2012)
Zprvu zajímavě se tvářící dokument, který se v první třetině změní jenom v kňourání sebecentrického a ekoistického máníka, který vlastně neví co ani proč dělá to co dělá...
Amazing Spider-Man (2012)
Aneb největším superhrdinou v USA je dělnická třída! :)
Dravci (1999)
Prvotřídní úchylárna :) Jíst či nejíst... toť otázka pouhá...
Prometheus (2012)
Možná jsem až přehnaně přísný v hodnocení, ale sakrapráce tohle je přece Ridley Scott!! Kdyby někdo jiný z jeho předchozích filmů smíchal tenhle guláš, který vlastně ani nedává moc smysl, byl bych možná i schovívavější..ale že Scott bude na starý kolena vykrádat sám sebe to jsem nečekal..Jediné co mě uchvátilo bylo vizuální zpracování, zbytek stojí za pendrek..
Gamer (2009)
Zajímavý koncept, který později vyčichne a stane z toho klasické "zabij padoucha a zachraň svět"...přesto 3 hvězdy za zajímavý nápad a odpočinkovou akční podívanou...
Templář (2011)
Drsní vikingové padají jako švestky na podzim, a 14 lidí drží celý hrad proti 1000 několik týdnů jenom, protože prostě ty tupý seveření nejsou schopný postavit si víc jak 4 žebříky...a zpodobnění templářů jako super-neporazitelných vojáků boha mě taky nenadchlo...rozhodně jsem od toho očekával víc..
Dračí doupě (2000)
No to byla, ale pí.ovina ...
Válka Bohů (2011)
Aneb příběh o tom jak si řekové postavili vlastní Helmův žleb a místo Gandalfa jim na pomoc přiklusal Zeus s kladivem, které si asi pujčil od Thora, a elitní zásahovou jednotkou bohů..
TRON: Legacy 3D (2010)
Troška z Matrixu, trocha ze star wars, trošku z blade runneru a možná ještě mnohem víc trošek, který jsem nepoznal, každopádně všechno je to oblečeno do velmi slušivého kabátku moderních počítačových animací a ty 2 hodiny celkem příjemně utečou, takže u mě je to za 4 *
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
Pro mě celkem zklamání potom co jsem viděl Rebirth jsem doufal, že v podobném duchu budou tvůrci pokračovat i v Legacy...bohužel až na pár dobrých epizod nic moc..