Recenze (125)
Skymed (2022) (seriál)
Tak do Kanady raději nejedu 😔 nečekal jsem že tam bude až tak moc teplo 😔 nic proti, ale v tomto seriálu je to už moc
Nebe s.r.o. - Konec světa (2023) (série)
Poslední série byla úplně o ničem 😕
Pravdivé lži (2023) (seriál)
Dával jsem tomu šanci pár dílů, ale to nejde už dál. Děs.
FUBAR (2023) (seriál)
Mě to bavilo, pohodička, fajn hlášky, akce. 😉
Zelený rytíř (2021)
Dodival jsem se, chtěl jsem vědět jak to dopadne atd. Ale tohle byla fakt ztráta času. 😕
The Last of Us - Season 1 (2023) (série)
Nuda. Pořád jsem čekal, že "něco" bude a nic.
Starosta Kingstownu (2021) (seriál)
První dil mě nebavil, pak se to fajn rozjelo, ale poslední 2dily a ta věznice... Spoiler-Hodně jednoduše ji ziskali a hm, proč pak nebyli na té zdi a věžích, ale zůstali jen na dvoře? Za to hvězda dolů
King: Návrat domů (2022)
Kokotina s dementnimi herci, mega dementni hlavni hrdinkou, dementni policii a dementnim příběhem, kde uteče lvíče a prostě tim si zaslouží smrtící injekci. Proč?
Manifest - Season 3 (2021) (série)
Třetí série mě nějak moc nebavila. Z Bena se stal pěkný ocas a všechny scény s ním staly za prd. Samozřejmě chci vědět a vidět co bude dal, ale tato serie je zklamanim
Manifest - Season 2 (2020) (série)
Jo, druhá serie se mi taky libila.