Poslední recenze (31)
Malá velká liga (2023) (seriál)
Všichni asi čekali, seriál na podobné bázi jako Vyšehrad (za mě asi nejlepší fotbalový seriál). A teď neberu v potaz to, že jsem srdcem i duší na tribuně Sever :D. Přijde mi, že zde extrémně chybí, více propracované vtipy, například nechápu, proč zde nebylo více scén ze zápasů (což by určitě vtipnosti nahrávalo). A také se mi zdá, že na panu Markovi Němcovi (jinak ho mám moc rád), tdy bylo vidět, že fotbal ho moc nebere a není to ten typ jako Štáfek. Za mě 1,5/10 asi.
Drátařík a hruška moudrosti (2003) (TV film)
Dámy a pánové, tohle je filmové zlo. A ono by zas tolik nevadilo, že film asi neměl příliš velký rozpočet, ale herecké výkony několika herců snižují kvalitu filmu o 50% a dalších 50% snižuje hlavní záporák, který podle mě, je výsměch všem záporákům ve všech filmech. Například herečku Michaelu Mauerovou mám rád, je to sympatická herečka, ovšem zde podle mě předvedla tragický herecký výkon. Ale dámy a pánové, hlavní záporák, Pavel Kikinčuk a skřítek Pižlík. Pižlík otřesně zahraný, nejspíše asi najatým bezdomovcem, protože to bych záhrál lépe i já, jeho hlas zní asi jako hlas 13- ti nebo 14- ti letého mutujícího chlapce. Hrůza, 0/10
Pan Wonka a jeho čokoládovna (1971)
Průměrnější komedie, k uvolnění a pobavení. Humor celkem ok, obsazení také, občas trochu cringe scény a nechápu proč překládají v české verzi jména doslova. Třeba Karlík Kyblík mi zní fakt divně. 6/10.
Poslední deníček (2)
25.2.2022
Oficiálně jsem dokoukal seriál Naruto.