Poslední recenze (103)
Želvy Ninja (2014)
Pro děti asi velkej vodvaz. Ale u mě?! Díky, ale jednou to stačilo.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Jakože cože?! Ani po půl roce od premiéry nemám slov. Důvodem bohužel je, že mám až moc ráda knižní předlohu. U Pána prstenů se taky jaksi odvrátil, ale nějak mi to netrhalo žíly tolik jako "Bitva pěti armád". Z tý love story se mi chtělo zvracet, postava Tauriel byla naprosto zbytečná a povětšinou iritující. Finální hrdinný boj Thorina?! Kdy měl zemřít po mnoha ranách mezi svými synovci a pobít hordy skřetů... A vzniklo z toho to, že je to naprostý amatér, který zemře svou naivitou, že když Azog spadne pod led, tak je po něm. Myslím, že v tu chvíli se mi dělalo problém nehodit na plátno popcorn. Nebýt finální písně, tak dám 2* a bylo by to tak akorát.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Vím, že 5* je moc, ale mám ten film velmi ráda a akorát ho vypínám po tom co odchytí taťku T-Rexe, protože ta poslední půl hodina mi způsobuje zažívací potíže.