Recenze (609)
Sakra, kluku! (2012)
OK, co tam mas dal?
Thor: Temný svět (2013)
My jsme všichni Meta.
Konzultant (2013)
Možná jste při filmu slyšeli slabý šustění. To šustil papír. Nepravděpodobností mouder na minutu nebo spíš na sekundu a ke konci i moralit. Mě to baví. Btw. teď jsem si přečetl komentář Davida 82. to je ten úplně nahoře. A nepřijde mi to tak. Ale kdyby měl pravdu: není důsledkem nepodarku to, že film zkultovní, protože nevydařený film je u skupiny těch, co maj nakoukáno, jediný originální, zatímco ten zbytek je dokonalé, ale stále jen řemeslo (tedy okoukané a nezajímavé)...?
Zmizení (2013)
Prisoners asi brzy splynou v jeden celek s dalšíma filmama na tohle téma únosů dětí, krve a bláta (Tajemná řeka, Gone baby gone ? ). Ale po celkem dlouhý době byla ukojena moje potřeba po pořádným příběhu, kterej má navíc solidní potenciál udržet v křesle. Bavil mě ten styl - dva "vyšetřovatelné" oba se dovídají různá fakta, ale kvůli nemožnosti jejich sdílení jim pravda o to dýl uniká. A na konci to všechno do sebe secvakne jako perfektní scénáristickej stroj. Supr.
Don Jon (2013)
Buranství je asi nový hip. Jinak nic, co bychom už neviděli (a v případě Alexis Texas, Tori Black, Kayden Kross a dalších, jejichž jména si nepamatuju nebo je neznám, protože nejsou můj šálek semene, to platí doslova).
Pot a krev (2013)
Film o blbcích a primitivech, kteří kradli, aby si mohli dovolit životní styl, na který jim chybí IQ. Z toho jak smýšlím o Michaelu Bayovi si myslím, že on je nejlepší možný řežisér pro film takového typu.
Brubaker (1980)
Asi takhle. Viděl jsem Frajera Luka. Byl jsem dojatej, nadšenej a tak všechno. Viděl jsem pak Brubakera. Jedná se vlastně o takovej pokus zobrazit rebela na druhé straně barikády. Ovšem ta podobnost a chtění režiséra jakoby přiblížit se svýmu nejlepšímu filmu, ta mě sakra irituje. 7/10
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Fantomas kontra NSA.
Trans (2013)
Antibobr. Nevim, dál.
Elysium (2013)
Na tu debatu o scénáři v hospodě jsem raději zapomněl..