Recenze (280)
Na nože: Glass Onion (2022)
Za tu první hodinu, která se tak strašně táhne plus ty srance s rouškama na začátku, za to nemůžu dát 4* i když bych rád...tak či tak jedničce se to určitě nevyrovná...
Black Adam (2022)
Stokrát lepší než ta blbina Black Panther. Ale hodnocení je tady samozřejmě naopak, takže žádná změna:-)
Vánoce na spadnutí (2022)
Já tu Lohan mám prostě odjakživa rád, nemůžu si pomoct. Příjemná vánoční oddechovka :)
Utøya, 22. července (2018)
Bože to je neskutečná sračka, celé film vidíte hovno a jednu debilní rozstresenou kameru, fakt úžasná autencita. 70% z nakyho soucitu? Jdete s tímhle laskavě do háje.
Ztracená kulka 2 (2022)
První ještě fajn, druhej je dějově úplně mimo, místo aby chytali zkorumpovany fizly, tak se mastí mezi sebou...pokračování o ničem.
Grand Prix (2022)
Dvě hvězdy za film, dvě hvězdy za Štěpána Kozuba, ten tam nebýt je to brak, člověk se u toho baví jen když je před kamerou. Těším se na stand up do O2 !
Ztracené město (2022)
Bullock je skvělá, škoda, že to zabili tou buznou Tatumem. Pitt měl dostat větší prostor nebo ho rovnou nahradit a nemělo by to chybu. Ze začátku to vypadalo, že sleduji novou "Honbu za diamantem", ale rychle to ztratilo tempo i podobnost. Nicméně i tak oddychovka dobrá.
Sama doma (1998) (pořad)
Na takové brak, fakt můžou cumet jenom total slepice.
Škola dobra a zla (2022)
Potter to není to je pravda, na holky se kouká mnohem líp než na Radcliffa v brejličkách. Já se bavil a dalším pokračování bych se určitě nebránil. I přes delší stopáž to opravdu nenudí.
Kate (2021)
Škoda toho konce mohlo to být i za 4*.