Poslední recenze (162)
Kingudamu (2019)
Vcelku podarek, bohužel při srování s Kenshinem o level níže. Jasný, je to dost o něčem jiném, ale přeci jen jsem hledal něco podobného se super estetikou a bitkami. Tady ale nemám ještě jasno, jestli považuju hlavního představitele za fajn týpka nebo za troubu ;). Přesto musím říct, že na tom něco je a slabší 4 hvězdy si to určitě zaslouží. Bitky i měřítko jsou moc fajn, není prostor se nudit a klady jednoznačně převažují, plus jsou tu slušné přísliby pro další filmy. Je to dost fajn, ale že by mě to úplně strhlo, to zase ne ;)
Jeho dívka Pátek (1940)
Viděno na LFŠ 2023. Naprostá paráda. Když Iva Hejlíčková mluvila o kadenci slov, nedokázal jsem si asi ani představit jak rychlé to bude. Zároveň ale nechyběl obsah a výkony obou dvou hlavních představitelů jsou naprosto parádní. Navíc oproti předloze nápad udělat z novináře novinářku a ještě bývalou manželku považuji za naprosto geniální. Viděl jsem na LFŠ vícero různých filmů Howarda Hawkse a byly to často velmi odlišné žánry, nicméně pokud bych pocitově měl vypálit jen jeden z těch 5 filmů, byla by to Jeho dívka Pátek.
Oppenheimer (2023)
Povedej Nolan. Nicméně mě to vyloženě nedostalo, i když konec velmi pěkně gradoval. Rozhodně nebyl prostor se nudit, Nolan má řemeslo v malíčku a herci hrají perfektně (Downeymu bych dal Oscara). Je to holt zivotopisný Nolan s mírně artovými sklony. Určitě lepší než Tenet, ale Dunkerk mám radši. Za mě 85%