Recenze (490)
Apokalypsa (1979)
Ak ste ju nevideli v kine tak ste neprežili tu správnu Apokalypsu.( A najlepšie Director ´s cut na LFŠ v úplne "narvanom" sále natlačený pri stene na schodoch a po nejakom tom pivku-samozrejme,že som na wc ani nepomyslel:)
12 opic (1995)
Terry Gilliam je fantasta, ktorého filmy mám hrozne rád. Táto vízia o možnom konci ľudstva sa mu (dúfam, že sa mu ešte zadarí:) asi najviac vydarila. Veterné producentské mlyny, proti ktorým Gilliam večne bojuje akosi zaspali a dali vzniknúť zásadnému dielu nielen v oblasti sci-fi.
Harold a Maude (1971)
Harold a Maude vám dajú chuť do života. A tento bláznivý klenot nadôvažok podfarbuje výborný Cat Stevens.
Láska nebeská (2003)
"Christmas is All Around" a samozrejme láska v mnohých podobách. Možno trochu prehnane "cukríkový" koniec, no určite to radi odpustíte a možno ani slzu nebudete zatláčať:)
Queen v Budapešti (1987) (koncert)
Vďaka tomuto mám Queen rád. A tiež si už od detstva pamätám, že Freddie "chcel" kúpiť maďarský parlament.
Magnolia (1999)
Hmmm, čo sa dá o tomto povedať... Pre niekoho zúfalá nuda, pre druhého celý čas neuveriteľne pulzujúce zobrazenie každodenného trápenia nazvaného život.
Truman Show (1998)
Dobrý večer vážení diváci vítam vás pri sledovaní Truman show. Prosím pohodlne sa usaďte nikam neodbiehajte a rozhodne neprepínajte pred koncom ten je najlepší... Keď som tento film videl v čase jeho premiéry v kine nedokázal som ho ešte náležite oceniť. Síce už vtedy sa mi páčila jeho idea, ale ešte sme vtedy neboli dostatočne vymasírovaní našimi komerčnými a žiaľ už aj verejnoprávnymi televíziami a ich "reality show".
Psycho (1960)
Nuž k tomuto klenotu len ťažko niečo dodať. Mal som šťastie, že som ho videl až na zaplnenom nočnom premietaní počas LFŠ a cítil, videl a počul, že jeho "čaro" dodnes funguje.
Obchod na korze (1965)
Mrazivo presne vykreslená malosť bežného človiečika ocitnúvšieho sa v súkolesí dejín, ktoré pomaly ale isto drví aj ospalé mestečko mimo frontového ošiaľu. Jozef Króner tragickým hrdinom chaplinovského typu. Je pozoruhodné, že aj v takomto filme funguje dosť humorných scén, síce vám úsmev na konci zamrzne....
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Už tu bolo povedané snáď všetko , tak čo ešte na to "nečumíš ty gumo"?