Recenze (567)
Kmotr II (1974)
Jednoznačne najväčšie filmové dielo aké kedy spatrilo svetlo sveta.
Kmotr (1972)
Jednoznačne najväčšie filmové dielo aké kedy spatrilo svetlo sveta.
Barbar Conan (2011)
Slabá rozprávka o modernom Conanovi a.k.a. argentínskom kovbojovi s pohľadom telenovelového Casanovu. Ďakujem neprosím. Z milosti dávam * * *
Johnny English se vrací (2011)
Už dlho som sa tak dobre nezasmial. To mi stačí k môjmu hodnoteniu.
Po životě (2009)
Milujem filmy ktoré moju hlavu nenechajú na pokoji.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
WTF? xD
Sucker Punch (2011)
Pustil som, videl som, vypol som, odchádzam. Krásne holky, skvelo namixovaná hudba počas celého filmu, vizuálna stránka bola velmi zaujímavá a dobre sa na to pozeralo ale nikto ma nepresvedčí že ten kto písal scenár bol triezvy.
Šmoulové (2011)
Nebudem hodnotiť lebo som to nedopozeral. Napíšem len že som vydržal 33 minút. Pardon ale nič pre mňa a to mám rozprávky rád :)
Týden bez závazků (2011)
Príjemná komédia na horúci letný večer. Sympatickí herci, kráááásne ženy a veľa dobrých gagov. Nemám námietky.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Tak ako som sa na to tešil tak som sa aj sklamal. To bola ale píčovina...