Recenze (219)
Za borovicovým hájem (2012)
Začiatok skvelý, potom cele na hovno a nakoniec docela zaujimavý koniec aj keď očakávaný. Jediné čo ma mrzelo je že to čo držalo celý film na výslní bol Ryan Gosling a jeho skvelý herecký výkon. S ním mal ten film ako takú šťavu. Ale ked skapal. celý film stratil na zaujímavosti. Už to potom bola len jeda obyčajná scénka za druhou ktoré náhodou na seba nadvezovaji a spravili z tohto filmu ako taký zaujímavý snímok. Škoda dalo sa toho vytrieskať viac.
Muž z oceli (2013)
nadupaný film. viac k tomu nemám čo dodať
Bavorák (2003)
pekný príbeh o najkrajšom aute na svete. Príbeh nebol ani tak o 4 béčkových Ruských mafiánoch ale o BMW ktoré to s nimi celý ten čas zvládalo. Posledný záber nakoniec aj tak patril tomu autu.
Repo Men (2010)
Dosť dobré. Už som mal chuť tento film vypnúť za prehnané scény v druhej polovici deja ale ešte že som tak nespravil. Koniec ma naozaj prekvapil. Milo prekvapil. Síce nie nejaké z prelomových Sci-Fi ale ako nápad bol perfektný a dej zamotaný a až do konca nechal diváka v predstave že sa ubíja iným smerom. 85%
Patrola (2012)
Nemám moc rád filmy natočené z pohladu hercov. Ale tak to by som nejako prežil ale film bez deja a hlavne bez konca to mi už vadí viac. nehovorím že to nebol dobrý film ale koniec ma sklamal. 45% max.
Partička (2011) (pořad)
čistých 5 * ale keby aspoň toho dementa čurka tak nedávali. trapák pojebaný. a Dangl tam teda tiež nemusel byť. ale hodnotím zábavu a tá je jednoznačne na 100%
Pozná NASA UFO? Áno či Nie (2012) (TV film)
Len nepodložené zábery kamerami a fotoaparátmi ktoré točili a fotili len čmuhy a odrazy v skle. docela trápny pokus o dokumente o UFO.
Méďa (2012)
Skvelý nápad na film a aj spracovanie a príbeh boli dobré ale chýbalo mi tam viac vtipných scien s TED om.
Sinister (2012)
Učrite jeden z najlepšíh hororov co som kedy videl. O mrazenie v tele a strachu nebolo núdze. dobre vymyslená zápletka ktorá vás až do konca príbehu navádza že vrah je bubák. Ethan Hawke skvele stvárnil inteligentného ale zároveň bláznivého spisovatela.
Moje letní prázdniny (2012)
80%