Recenze (355)
Pignorant (2024)
Kdyby lidi nebyli blbí a věděli, odkud je to, co jí (a to myslím jak maso, tak ovoce a zeleninu), nebylo by třeba dělat takhle rádoby šokující dokumenty.
Room 0 (2024)
Kriminálnici se do rukou dostane záhadný box, po jehož aktivaci uvízne v sérii časových smyček.
Followers (2024)
Výlet holek do hor se trochu zvrtne.
Blackmail, Lies and Murder (2024) (TV film)
Jak se zbavit otravných lidí. Samozřejmě jen mezi kámoškami.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Asi jsem jediná, ale mně tahle rozsekaná rozklepaná anime akční animace vadí.
Hardware Wars (1978)
Kdo nechce plácat život koukáním na Star Wars, ale chce mít alespoň trochu přehled, tady je vše, co potřebujete vidět.
Star Wars: Nový Odboj (2016) (seriál)
LEGO Star Wars jsou to nejlepší, co se v Galaxii událo.
Star Wars: Clone Wars (2003) (seriál)
Tak tenhle druh animace mi sedl.
1899 (2022) (seriál)
Trochu jsem nedávala tu bububu atmosféru prvních dvou epizod, ale symbolismus totálně kůl (na NETFLIX), obsazení najs a konečně se někdo ujal problému ,,On nemluví stejnou řečí, nechápu co říká.", páč mně leze na nervy, jak ve všech filmech celé osazenstvo mluví stejnou řečí, aby to neobtěžovalo zápletku (a to i ve sci-fi, kde se lítá vesmírem! Protože se všichni emzáci učí anglicky, že jo...). Kostýmy se fakt povedly a vidíme poměrně málo woke necností. Jedna hvězda dolů za konec páč spoiler!; Matrix už tu byl. Radši bych viděla, že se hlavní hrdinka probudí ze simulace zase v roce 1899 a oči jí ulpí na Soše svobody. To by byl dobrý mind-fuck, řekla bych.
Ďáblice z Marsu (1954)
O, můj Bože, latex!