Oblíbené filmy (10)
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Chicago (2002)
Kill Bill (2003)
Kill Bill 2 (2004)
Ztraceno v překladu (2003)
Tři barvy: Červená (1994)
Erasmus a spol. (2002)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Vážně síla... Od začátku do konce jsem se nepřestala smát. Bylo to tak neuvěřitelně nesmyslné (zkuste se zamilovat do běžícího pařezu :)), až to bylo neuvěřitelně úžasné. 90%