Poslední recenze (1 003)
Království Planeta opic (2024)
Nemyslel jsem si, že po předchozích třech dílech mě Weta ještě dokáže překvapit, ale... shit.
Fallout (2024) (seriál)
První Fallout kterej mě reálně bavil, ba dokonce nadchnul.
Duna: Část druhá (2024)
Tam kde Herbert přinesl geniální a promyšlenej obsah, ovšem (se vší úctou k autorovi) v nepříliš čtivý formě a s ne úplně uspokojivě napsanýma a zakončenýma dějovýma linkama, Villeneuve přidává právě i tu neskutečnou audiovizuální formu, zároveň ctí předlohu a přitom dělá převážně drobný, výjimečně větší změny, ale důležitý je, že je dělá ku prospěchu příběhu a jeho vyznění.
Poslední deníček (10)
Jidáš povstal!
Menší dialog na téma maturity z čj: