Recenze (286)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Klasický Tim Burton...Sweeney Todd je na jednu stranu vrah, na druhou citlivá osobnost, stejně tak paní Lovettová, a oba jsou vsazení do šíleného světa který překypuje červenou, do kterého jim hraje skvělá hudba. Snímek navodí správnou atmosféru (plně jím uspokojíte třináctiletou německou kamarádku, která chce vidět horor, i sebe v osmnácti letech, kdy filmovým hororům neholdujete)
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Po pár dílech se sice špatně hodnotí, ale pokud do hodnocení započítám to, jak mile jsem byla překvapená záživným českým seriálem s Karlem Rodenem v hlavní roli, jsem vážně spokojená :-)
Kamarád taky rád (2011)
Hledat originalitu je celkem zbytečné. Snímek plný klišé a falešné romantiky, ale taky plný Justina Timberlaka (který se mi vážně, ale vážně zamlouval nejen jako chlap, ale i jako herec), vtipných rozhovorů (Proč nikdy nenatočí film, který se odehrává po závěrečném polibku? - Ale natočili, říká se mu porno.) a pohody.
Šmoulové (2011)
Vzhledem k masivní reklamní kampani a záplavě modrých postaviček všude, kde se dá, jsem čekala něco trochu lepšího. Na druhou stranu, mohlo to být i horší, v průběhu jsem se smála, a když pominu mé tendence usnout hned na začátku, vlastně mě to i bavilo.
Elixír a Halíbela (2001) (TV film)
Jsem proti této pohádce trochu zaujatá, protože předlohou pro ni je rozhlasová pohádka, kterou jsem poslouchala skoro ještě v pubertě, protože je jednoduše úžasná. Halíbelu tam mluví Simona Stašová, což je teda hodně jiná "zlá" čarodějnice, než Libuška Šafránková :-)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Čekala jsem asi trochu víc...
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
První řada byla hodně dobrá, po delší době mě uchvátil nesitcom, téměř jsem se od toho nemohla odtrhnout. Druhá řada mě ale tak od půlky nebavila a zápletka s Bakchantkou a Dionýsem mi přišla...no, prostě divná. Třetí série se ale vrátila do jakési úrovně a díky sexy Alexanderu Skarsgardovi a jeho podivnému vztahu k hlavní hrdince mě bavila asi nejvíc :-) Postava Erika se mi celkově zamlouvá nejvíc, protože Sookie je podivně moralistická, její bratr je podivný celý, Tara byla zábavná, dokud si užívala s upírem, Bill mi byl podezřelý už na začátku a Sam je takový podržtaška...nicméně, ten seriál je fajn a má nápad, snaží se navázat na současnou upírskou kulturu a myslím, že se mu to i daří.
Amélie z Montmartru (2001)
Strašně dlouho jsem Amélii nechala ležet, než jsem si na ni končně udělala a čas...a nezklamala. Naopak byla strašně krásná, roztomilá, optimistická a snivá, celý příběh byl hravý, ujetý ve správné míře a pestře ztvárněný a ta hudba, ta tu byla opěvována už mnohokrát.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Někdo tvrdí, že je Sekal přeceněný, někdo naopak namítá, že to je nejlěpší český film 90.let. Osobně se přikláním více ke druhému názoru, protože Sekal mě skutečně nadchl a nevěděla jsem, že se najde i domácí film, u něhož bych poslední půlhodinu takřka nedýchala. Moc se mi líbí, jak sníměk postupně graduje a já jako divák čekám, co se teda stane...a ani několik vteřin před titulky není jasno...a v tom se mi právě Sekal líbí, v tom dlouhotrvajícím napětí.
Náš vůdce (2008)
Přestože jsem předem věděla, o co se ve filmu jedná, spolkla jsem všechno i s navijákem. Sice je to celé krapet přehnané, za týden zmanipulovat puberťáky, to by byl sen všech učitelů ;-)