Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Osmý smysl (2015)
BoJack Horseman (2014)
Rick a Morty (2013)
Hannibal (2013)
Battlestar Galactica (2004)
Päť hviezd a jedna symbolická za jeden z najdokonalejších televíznych diel, aké som videl. So say we all.
Elfen Lied (2004)
Zamiloval som sa... Zamiloval som sa do Lucy, do tej dokonale prekreslenej smutnej a tragickej postavy, do všetkých jej vražedných sklonov, nejasnej povahy, do jej nehy, lásky a utrpenia, ktoré sú skryté niekde hlboko v jej duši. Zamiloval som sa do prenádhernej hudby, ktorá celý seriál sprevádza, hlavne do ústrednej piesne Lilium, ktorú počúvam už niekoľko dní prakticky v jednom kuse, a v ktorej je presne vrytá esencia atmosféry celého seriálu. Zamiloval som sa do príbehu, do toho hlbokého a vrstevnatého príbehu, kde si každý môže nájsť tú svoju postavu (moja je Lucy...), a ktorý je nám dávkovaný dokonalým spôsobom, nedá sa ho nechápať, nedá sa v ňom stratiť, nedá sa ho neprecítiť. Nepamätám sa, kedy ma animovaný film takýmto spôsobom emocionálne prevalcoval, a či sa to vôbec niekedy stalo. Zamiloval som sa... do Elfen Lied. 10/10