Recenze (29)
Úkryt (2002)
Dokonale napätie ktoré dokáže vytvoriť iba David Fincher. Skvelá Jodie Foster iba utvrduje 5 *****
Apokalypsa (1979)
The Horror, The Horror,... Tento film si ma ziskal! Silne emotivny zazitok. Plavba napriec Vietnamom plna krutosti, teroru a zla. Vyborne herecke vykony Martina Sheena,Marlona Branda a menej znameho Sama Bottomsa. Postava Lanca je asi najlepsia v celej svetovej kinematografii. Cele to vo mne zanechalo prekrasne pocity... a potom som videl predlzenu verziu:) Neexistuje ine hodnotenie ako 10/10
V jako Vendeta (2005)
Alan Moore a jeho majstrovske dielo. Poburujuce, hlbave, inteligentne. God save the Queen!
Sedm (1995)
Psychoticka nahanacka medzi detektivmi a vrahom. Strhujuca jazda. Davno som nebol tak znechuteny v dobrom slova zmysle na konci filmu.
Ukradené Vánoce (1993)
Kult nad vsetky kulty. Jeck Skellingtonma krasnu dusu a to spracovanie..SKVOST
Mariňák (2005)
Marinak ma neskutocne prekvapil. Cakal som iba dalsiu vojnovu dramu plnu srielania a smrti. Dockal som sa nezabudnutelneho zazitku. Je to velmi vtipna narazka na nezmyselnost vojny prinasajuca nieco co tu este nebolo. Mandes si iba potvrdil svoje reziserske kvality.
Klub rváčů (1999)
Schyzofrenia a brutalita veduca k dokonalemu koncu:)
Donnie Darko (2001)
Donnie Darko nepatry medzi najznamejsie filmy ale je o to lepsi. Vyborny Jake Gyllenhaal v jeho najlepsej role. "Oh I've got emotional problems too!"
Crash (2004)
Asi najsilnejsi film aky som videl. Vyborne herecke vykony.