Recenze (57)
Naboso (2005)
Moc pěkné film, jeden z těch na který se můžu podívat 10x a stejně mě neomrzí... a taky podle mého Til Schweiger a Johanna Wokalek hrají moc fajn... Tento film doporučuji...
Taxi (2004)
No hrůza. Jestli to chtěli natočit líp jak francouzi, tak se jim to teda moc nepovedlo.... první Taxi(1998) úplně, ale úplně vykradené a neuvěřitelně trapně nahrazené.... a jestli si myslí že nové BMW a pár bab s plastovými ňadry to nějak vylepší, tak se šeredně mejlí.
Far Cry (2008)
Far Cry jako hra je supr... Far Cry jako film uz tak supr neni, ale je dobrej (a Til Schweiger je taky dobrej, hodně dobrej)... jediný co mě mrzí je, že tu červenou plážovou košilu s kytičkama sundá hned na začátku, uznávám že v boji je taková košile nepraktická ale ve hře ju má furt na sobě :) ...
Logorama (2009)
Zajímavá reklamní akce...
Meruňka (2009)
Moc dlouhé, moc nudné, ale jinak pohoda.
The Hire: Beat the Devil (2002)
Pohoda...celé je to za 4* ,ale ten Merilyn na konci :D..ten je za 5*
Proroctví (2009)
Zajímavé... za zhlídnutí to stojí to určitě ano, atmosféra celého filmu je naprostá bomba, jenže měl bych jedno ale... ten konec bych asi trošku upustil....
Gamer (2009)
I když ta poslední půl hodinka docela ušla, stejně to byla blbost. Co to je??? - když borec vymlaskne flašku nějakýho špirytusu, pak nablije a nachčije do nádrže auta, a kára s minimalně 6-ti litrovým motorem mu tam šlape jak hodinky. Pardon, to už je fakt moc. Podle mého, bylo na celém filmu nejlepší to, že 2x za film slyšíme kousek pěkné písničky od Marilyna Mansona - Sweet dreams.
Věc (1982)
Film krapet ujeté... ale je úžasné sledovat skupinu lidí jak zblbnou ,když jeden z nich je ,,tvor" a oni neví který...všichni obviňují všechny a je ještě zábavnější ,když to nevíte ani ví... aspoň já sem to nevěděl.
Vodní svět (1995)
Každý řiká něco jiného.... někomu se to líbí a někomu zas ne, ale za sebe musim říct že toto je jeden z mích hodně oblíbených snímků. Takže radím zhlídnout...