Poslední recenze (259)
Frankensteinka (1990)
Sice tak trochu vykrádačka Re-animatora 2 (bo čeho všeho...), ale dobře zábavná. Humor je sice hodně prvoplánovej (oproti klasice), ale k tématu docela sedí. Vlastně jsem z toho byl docela příjemně překvapenej.
Orel Deváté legie (2011)
Tenhle film měl našlápnuto fakt skvěle - keltové super, římani v cajku, bitky v pohodě, krásný Skotsko. Jenže co s tím, když je totálně vykastrovanej absencí jakýkoli krve? Tady mi to opravdu hodně vadilo. Ale jinak docela fajn.
47 róninů (2013)
Pakliže to beru prostě jako fantasy v japonských kulisách, pak vlastně velice příjemnej film. Na pitvání v detailech je tu spousta jinejch, ve kterejch se aspoň mluví japonsky. Pravda, to mě trochu iritovalo, ale hotl je to film pro západní publikum. Jo, a ta absence krve je až trapná, to si asi brzy pustím nějakou mňamku na spravení. Ovšem zase je tam skvělej Hiroyuki Sanada, což považuju za solidní kompenzaci.