Recenze (205)
Náš vůdce (2008)
Film, který dokonale vystihuje efekt sněhové koule, která chtě nechtě nakonec spustí lavinu...Pro pátou hvězdičku tomu prostě něco chybí, ale i tak velmi slušné čtyři hvězdy!
Twilight sága: Zatmění (2010)
Jediný díl, který sem za velkého přemlouvání viděla a myslím,že stačilo:D hvězdička jen za Jacksona Rathbona ;)
Burák v Tokiu (2008)
tuniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing :-D
Šílený rande (2003)
V polovině filmu sem byla rozhodnuta dát jednu hvězdičku aspoň za snahu.....ale při posledních minutách sem si to definitivně rozmyslela...to blití čehosi nechutného na konci mi tak akorát zvedlo žaludek...počkat to mě mělo rozesmát??? Tak potom netuším kde se stala chyba...!
Přenašeči (2009)
Stejně umřem....tak co...na mě už trošku moc filmů o tom kdo dřív umře a kdo přežije i když zůstane sám....a že lidi si vlastně za to můžou sami atd. atd. atd....nebylo to až zas tak špatný,ale lidi OPAKUJETE SE!!
Třináctka (2003)
Tak jde vidět, že ty holky v životě nedostaly pěkně nařezáno,což někdy není na škodu ;-) Film s trošku nadsazeným dějem, ale Amerika je Amerika......
Líbáš jako Bůh (2009)
Na to ti se** bílej tesák...!! a já vám se** na tohle....Nikdy víc!!To má být komedie roku...?hmmm..tak jestli to bude takhle pokračovat tak už se asi nikdy nezasmějem...
Avatar (2009)
Nejočekávanější film tohoto roku naplnil očekávání....Neskutečný zážitek ze světa filmu a zamlžené brýle v kině na 3D :) Škoda jen dabingu,který nebyl až tak přesvědčivý....a v jednu chvíli mi z něho málem stály vlasy na hlavě!! Ale to se dá překousnout....
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
Kdyby se všeci zamysleli a stačil by jim k Vánocům kokosový ořech..no nebylo by to fajn?:) Myslím, že jedno shlednutí bohatě stačilo...i když sobi vs. tučnáci :-D
Polojasno (2009)
Tomu se říká pech:) a ten malý muflon...:)))