Recenze (205)
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Je možné, že je tento legendární kousek bude za chvíli slavit kulaťoučkou šedesátku? Možné to je,ale téměř neuvěřitelné...Buď opravdu omládl, anebo zrezavěl:)
Dva výtečníci (1977)
Smekám před dalším povedeným kouskem od této dvojice a jestli to tak bude pokračovat tak myslím,že na Floridě bude brzy nedostatek aut:)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Vtipné,svižné,jednoduché...co víc si přát?
Ztroskotaná láska (2005)
Miluju happy endy,ale po tomhle filmu sem měla pocit, že sem spořádala minimálně kybl medu...a to je víc než dost!
Bobule (2008)
Chtěla bych ochutnat víno ve kterém cítíme vlahý vánek mezi pampeliškami, fialku a samozřejmě petrklíč:D Dlouho sem neviděla tak příjemný český film...musím uznat, že děj trochu o ničem, ale uteklo to jako voda...
Václav (2007)
Dávám dvě...ale to je tak všechno.Jestli už i na tohle chodí lidi do kina,tak to tam musí mít neustále plno a tržby přehazovat vidlema, protože jestli jde někdo na tohle pak už mu je nejspíš úplně jedno za co ty peníze vyhazuje...
Železný obr (1999)
vypadá to,že na co tenhle chlapík sáhne to se mu daří...a tohle se mu opravdu povedlo:)
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Lezu na nejvyšší kopec v okolí-rozhlížím se,ale jednička madagaskaru v nedohlednu...Za to dvojka se škrábe na vrchol a skoro, SKORO se jí to daří,ale kousek pořád chybí...no filmy kdy je dvojka lepší než jednička se nevidí tak často-spíš vůbec a Madagaskaru 2 se to povedlo (i když mi není deset) :)
Spalující touha (1999)
Výkony byly úžasné,přesvědčivé a do děje dokázály do filmu vtáhnout jako málokdy,ale přesto mám pocit že jsem na konci filmu o něco přišla:( ale o co?musím na to přijít....
Sbohem, baby (2007)
Nechce se mi věřit, že za tímhle dílkem stojí Ben Affleck - ano ten, který jako herec občas působí jako neuvěřitelný trouba...takže Bene zůstaň za kamerou-to je to nejlepší co můžeš udělat!!!