Reklama

Reklama

VOD (1)

Anna Elliotová se kdysi nechala přesvědčit, aby si nebrala fešáka ze skromných poměrů. Po osmi letech na něj ale narazí znovu a pravá láska možná dostane druhou šanci. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (87)

alisa.upir 

všechny recenze uživatele

Zábavnější, než jsem čekala :) Nebo takhle, ty postavy jsou velmi dobře zahrané, člověk se v tom sám najde. Dost mě překvapila Dakota, viděla jsem ji dřív akorát v 50 odstínech, a vůbec mi tam teda neseděla. Tahle role je naopak hravá, vtipná, vážná, nevážná, hraje, chvíli se zase šklebí na kameru… přijde mi, že jí to mnohem víc sedlo, asi i ten celkově uvolněnější charakter té role dělá své. A Henry Golding… to je prostě krasavec <3 Na tohle se s klidem podívám znovu nespočetněkrát. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

Anna měla milého, se kterým ovšem být nemohla.Teď je singl, což je v jejím věku v téhle době něco neslýchaného a co čert nechtěl osud jí přivane do cesty zpět jejího ex což samozřejmě roztočí vztahový kolotoč. Další adaptace románu Jane Austen jde modernější cestou ala Bridgertonovi, nebo nedávná Emma což je rozhodně lepší než mnohdy doslovné a nudné televizní adaptace a je to rozhodně cesta jak k dílu Jane Austen  přitáhnout mladší romantiky chtivé obecenstvo. Právě Bridgertonovi navíc dokazují, že o tyhle kostýmní kousky je stále zájem a v záplavě uniformních romkomů nabízí stále atraktivní alternativu. Boření čtvrté stěny Dakotou Johnson mi nijak nevadilo, protože předlohu neznám a sama Dakota mi tady seděla a to se mi u ní nestává zas tak často. Wrightova Pýcha a předsudek to sice není, ale stále je Pýcha a přemlouvání lepší než již zmíněná Emma s Anyou Taylor Joy...60% ()

Reklama

BMW12 

všechny recenze uživatele

Film táhne Dakota Johnson, na kterou je radost pohledět. Dakota patří mezi nejkrásnější herečky Hollywoodu. Ve filmu vidíme krásné kostýmy, divák také věří době, ve které se to odehrává, filmaři tedy vystihli i prostředí. Negativem je, že hlavní hrdinka promlouvá k divákovi. V jiných žánrech mi to nevadí, ale do historického dramatu se to vůbec nehodí. Snímek má něco přes hodinu a půl, přesto jsem měl pocit, že na to koukám o hodinu déle, film je zdlouhavý a děj tolik neodsejpá. ()

Hild 

všechny recenze uživatele

Tohle mohl být tak moc fajn film na páteční večer. Má všechno, co čekáte od románu Jane Austen, herci jsou taky fajn, ale celé to sráží rozhodnutí nechat hlavní hrdinku neustále mluvit do kamery. Já nejsem velký fanoušek bourání stěny mezi postavami a divákem a tady to vážně nemělo žádný smysl, ale šlo vyloženě o scénáristickou lenost. Místo toho, aby si dali práci zobrazit pocity hlavní hrdinky a nechali diváka se aktivně ponořit do příběhu, tak raději nechali hlavní hrdinku všechny své pocity a myšlenky odvyprávět do kamery. Za mě to bylo strašně otravné. ()

Greg25 

všechny recenze uživatele

Anna Elliotová je mistrovské dílo Jane Austen, literárně vybroušený klenot s úžasnými postavami. Citlivé, melancholické dílo, které ukazovalo bezvýchodnost situace neprovdaných žen z lepší společnosti. Anna je svým způsobem netypická hrdinka Jane Austen, jemná, citlivá, tichá, přemýšlivá, obětavá. A pak je tu tahle adaptace, která je tak špatná, že to snad ani víc nešlo. Můžete pozměnit děj, ale měnit charaktery postav, dialogy, které v knize říká jiná postava přesunujete k jiné postavě a tak absolutně změníte kontext vyznění... Ubrat scény ústřední dvojice a přidat bourání čtvrté stěny je taky nápad za milion. Existují hrdinky Jane Austen, ke kterým by se to hodilo - Elizabeth Bennetová, Emma, snad i praktická a schopná Elinor. Ale vybrat si introvertní, jemnou postavu a nacpat ji do sarkastického poťouchlého tónu, nedává smysl i pro samotný příběh, těžko uvěřit, že takováto Anna Elliotová by někdy byla zmítána nepřízní osudu a neaktivně přihlížela. Silné sarkastické hrdinky jsou třeba a i já je mám nejradši (Elizabeth Bennetová je moje nejoblíbenější postava Jane Austen), jen si myslím, že by bylo fér dát hlas i ženám, které jsou silné uvnitř, ale jinak jsou křehké víly. Žádná z nás není stejná. Dakota Johnson hraje dobře to, co se po ní chce, Cosmos Jarvis je pak vypoklonkován do role pouhého přihlížitele v pozadí, téměř nemá hrát co. Absolutně to nevystihuje podstatu knihy, postav, dobových konvencí, ničeho. Televizní adaptaci Vyznání Anny Elliotové z roku 2007 s vynikající Sally Hawkins a Rupertem Penry-Jonesem to nesahá ani po kotníky. Mnohem lepší byla i moderně, až dekadentně pojatá Emma z roku 2020. 40% ()

Galerie (22)

Reklama

Reklama