Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Neměl zrovna šťastné dětství, a tak rád unikal do světa filmu. Sylvester Stallone v tomhle dokumentu vypráví, jak se vypracoval z outsidera v hollywoodskou legendu. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (144)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Sly byl u mě vždycky až za Švarcíkem a stejně tak je to u dokumentů, které se nedávno objevily na Netflixu. Zatímco Arnold dostal třídílný dokument, tak Sylvestr pouze 90 minutový film, který ani náhodou nepojme jeho bohatou kariéru, úplně se vyhýbá propadákům a působí spíše jako taková Stallonova seance u psychologa, kde se může vypovídat o svých chmurách a nespravedlnostech, které se mu v životě/na place staly. A ačkoliv jsem to předem věděl, stejně jsem od toho dokumentu čekal více a že bude více šlapat, což mě, překvapilo, že u tak krátkého filmu občas spadl řetěz a chvílemi mě vůbec nezajímalo, o čem převážně Sly a jeho bratr Frank mluví. Co mě ale překvapilo, že v dokumentu vystupuje Tarantino, který s ním nikdy nepracoval, ale z nějakého důvodu jej Sly v profesní kariéře zřejmě ovlivnil více než Schwarzenegger. Jsem rád, že tyhle dokumenty vznikají a obsahují poměrně dost dobových záběrů, snad ten další bude zas o něco promakanější, třeba alespoň jako Beckham. Last Dance nikdo nepřekoná. ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Tak po Arniem došiel na radu aj Sly. Stallone je frajer, mám ho rád ako herca a aj preto som sa tešil na tento dokument. Bavilo ma to síce od začiatku až do konca, no čakal som viac informácii. 90 minút o takejto o sebe je veľmi malo, už pri Arnoldovi mi prišli málo tie tri diely a tu sme dostali ešte menej. Škoda. Každopádne pre fanúšikov, ktorý vyrastali na tejto ikone povinnosť vidieť. 90% - 5* ()

Reklama

movie 

všechny recenze uživatele

Další z biografických dokumentů Netflix, ve kterém má v rukou narativ výhradně jeho protagonista (z dalších např. Pamela), což je škoda, protože to zamezuje možnosti, se na subjekt podívat kriticky. Já jsem taky fanoušek Slye, ale rád bych se dozvěděl i něco z jeho mnoha temných stránek, nejen přiznání, jak ho kdysi Arnold obelstil a on kvůli němu natočil STŮJ NEBO MAMINKA VYSTŘELÍ. A taky by mě třeba zajímaly detaily nebo vzpomínky na natáčení filmů jako CLIFFHANGER (jednoznačně Slyův nejlepší film), KRIMINÁL nebo TANGO A CASH. A případně se podívat na zoubek jeho narcismu a komplikovaným vztahům s režiséry, kterým často mluvil až přehnaně do řemesla. Promarněná šance. Stallone není jen Rocky a Rambo, to ví leckdo, a z tohodle dokumentu se bohužel nic víc nedoví. ()

viperDavid 

všechny recenze uživatele

Slye mám rád, vždycky jsem měl. Když přišel dokument o něm tak jsem si liboval už jen podle komentářů. Co mě ale mrzí, že vynechyli podstatné témata. Třeba i to že v NY tak klesnul na dno, že natočil porno. Určitě se za to stydí a určitě to vynechal schválně, ale právě to je odraz toho jak si vedl dál. Dalším žhavým tématem jeho života bylo právě úmrtí svého syna. Ano dost jasně to tam naznačili, ale on o tom vůbec nemluvil. Chodil jak kolem horké kaše a přitom každý ví, že ho to neskutečně poznamenalo a to platí i pro jeho druhého syna. Myslím si, že by z toho bylo mnohem víc, kdyby víc mluvil o svém životě než jen o filmech. ()

kenkaku 

všechny recenze uživatele

Dost jiný dokument o stěhování z LA na Floridu :). Záběry ze stěhování prolínají celý dokument (mimochodem potvrzující, že dokument začal vznikat dříve než Arnoldův). Dokument má naprosto fenomenální pasáže, kde “komentuje sám sebe” (při poslechu záznámů toho co řekl před desítkami let). Hodně mi to připomnělo dokument jak pracoval na předělání čtvrtého Rockyho. Není to jen slideshow mega úspechů a chrochtání jak je ve všem na co sáhne skvělej, ale spíš analýza proč právě Rocky uspěl a prakticky cokoli jiného (v té době) zkusil, ne. A věnuje se tomu celých 55 minut. Pak přijde na řadu Rambo. Na deset minut :). Pak zase zpět k Rockymu… dokument se na první pohled prezentuje jako pouhá pocta jedné filmové frančíze. A i tak ho bude většina chápat. Je to ale jen nástroj, jak vyjádřit vztah se svou rodinou a s tím, co mu život připravil. Posledních 30 minut je asi nejsilnějších. pozn.: pokud někdo viděl “konkurenci” má možnost srovnávat mentalitu a přístup obou herců. Nabubřelý exhibicionismus opájející se vlastní dokonalostí (viz ten komentář jak Slye hrozně  oblaflul - asi aby si mohl pro sebe nechat lepší) vs intimní zpověď o svém životě… ()

Galerie (21)

Zajímavosti (2)

  • Píseň, která zní během závěrečných titulků, je „Come On Up to the House“ nazpívaná americkým písničkářem Tomem Waitsem. (sator)

Reklama

Reklama