Reklama

Reklama

Stereo

(festivalový název)
  • Kanada Stereo (více)

Obsahy(1)

Hodinový pseudodokument o pokusu kanadské akademie pro výzkum erotiky. Sedm mladých dobrovolníků podstoupilo operaci mozku, která jim vzala schopnost mluvit, ale naopak posílila schopnost telepatické komunikace. Když se do experimentování přimíchají afrodisiaka a chemické dobrůtky, zažívají dobrovolníci polymorfní perverzitu. (5150)

(více)

Recenze (29)

Jordan 

všechny recenze uživatele

pozor, toto je art! mladý cronenberg (na svoj vek!) urobil zaujímavý prienik žánrov (formálne aj obsahovo): experimentálny sci-fi dokument o telepatii a sexualite. čiernobiele, nemé, iba s komentármi... vedcov? samotných uchádzačov? geniálna lokácia, ktorá hrá sama za seba a osebe... cronenberg si robil sám kameru, strih, scenár, produkciu aj réžiu... a na ten vek a na takéto sústo je to výkon hodný uznania...zaujímavý počin hodný pozornosti i uznania, ktorý však (pozor) môže človeka miasť či dokonca až nudiť, lebo (zakončím to rovnakým tvrdením, ako som začal): toto je umenie! ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Asi tak, nasledujícím Zločinům budoucnosti jsem sice dal jen silné 3 hvězdičky kvůli pár nudnějším nataženým scénám a náhlému utnutí na konci, ale dost mě fascinovaly svou minimalistickou atmosférou, výtvarní stránkou a více nápady. Tak jsem se rozhodl podívat se i na Stereo a uvidět tak od Davida Cronenberga jeho prvotinu. Už tady se plně objevují různé prvky typické pre další tvorbu pana režiséra a chvíli jsem měl pocit, že koukám na jakousi černobílou variaci právě Zločinů budoucnosti a sleduji snad stejnou budovu a stejné chodby, zároveň mě však tohle skoro ničím kromě černobílé kamery oslovit nedokázalo. Stereo nemá v sobě totiž žádnou atmosféru či napětí, nevyskytuje se tu jediný dialog, žádná hudba, jenom dlouhé němé záběry na různě nevšední úchylky ve jménu telepatie (a na stejně dlouhou přípravu na jejich provádění), občas doplněné o komentář vypravěče. Ačkoliv Cronenberga jako režiséra uznávám stejně jako třeba Jima Jarmusche, u obou jsem se jejich výsostně experimentálním debutem prokousával velice obtížně, s minimálním přínosem a ani tady nejsem po skončení schopen udělit víc, než jednu milostnou hvězdičku. Snaha být za každou cenu odlišný od úplně všeho a všech ostatních se i tady pro mě totálně minula s jakýmkoliv pozitivním účinkem. [30%] ()

Reklama

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Z hovna bič neupleteš. A když tak nezapráskáš. Přesně tohle se Cronenberg(ovi) podařilo. Za málo peněz hodně muziky. Problémem snímku je že rozhodně není pro všechny Buď sedne a nebo ne. Za sebe říkám, že to byl velice poutavej a originální pseudodokument. Evidentně už od raných filmařských začátků věděl Cronenberg co dělá. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tohle je strašně moc divný!! A vlastně to nemá ani žádnej smysl a význam, dokonce ani vizual není kdo ví co ... Ale stejně je to super. Má to suprovou atmosféru, třeba člověka, kterej má fobii z velkých prostor a sálů, to musí úplně zlomit. Pocit samoty, hladu, odcizení, ne-života ... Už konečně chápu, kým a čím byl inspirován ještě lepší flick The Atrocity Exhibitions (2000)... Jen pro okrajové publikum, většina lidí nepobere a bude se nudit ... Výborná akorátní stopáž!! ()

H34D 

všechny recenze uživatele

Pokud Crimes of the Future byly zdlouhavé, nudné, dějově rozbředlé a až přehnaně pseudointelektuální, tak pro Stereo to platí dvojnásob. Zaujalo mě jen pár pronesených myšlenek, jinak se jednalo o hodinu utrpení. Tohle je opravdu obsahově prázdný film, Cronenberg prostě neměl mnoho, co sdělit. Myšlenky v jeho celovečerní prvotině by se daly shrnout v 10 minutovém kraťasu. Jediná pozitivní věc na mém filmovém zážitku byla, že jsem film viděl v příjemné atmosféře pražské výstavy Cronenberg Evolution. 2/10 ()

Galerie (28)

Reklama

Reklama