Režie:
Jean-Pierre AmérisKamera:
Gérard SimonHudba:
Pierre AdenotHrají:
Benoît Poelvoorde, Isabelle Carré, Lorella Cravotta, Lise Lamétrie, Swann Arlaud, Pierre Niney, Philippe Laudenbach, Alice Pol, Pierre Adenot (více)Obsahy(2)
Sympatická Angélique nastupuje do malé firmy vyrábějící čokoládu. Se svým šéfem Jeanem-René má společnou nejen lásku k této pochoutce, ale také velkou nesmělost. Dokáže jejich láska překonat strach ze všeho? (TV Prima)
Videa (1)
Recenze (100)
Překvapivě svěží a originální komedie, kterou úmyslně trochu přehodnocuji, protože stojí za to vidět. Těžko reálná, avšak s francouzským šarmem tvořená, kde nemáte chvilku, kdy se nudit. U málo kterých filmů si nakonci říkáte, že ta střední část mohla být ještě o pár pěkných momentů bohatší a delší, a že to tak rychle a hezky mile uteklo, že byste chtěli přídavek. Ano, zde ano, tak by měly být dělané filmy, plynulé, svěží, radši kratší, ale bez hluchých míst. Originální přístup i téma. Moc milé, doporučuji. 9/10 ()
"Nepůjdeme na procházku?" ....situace: venku chčije jak sviňa, oni se v tom dešti prochází s úsměvem na tváři...."Nevrátíme se? - Chcete? - Ne nezbytně." Taková krásná francouzská romantická komedie, která se výjimečně neodehrává mezi mladými puboši nebo osobami těsně po třicítce, ale mezi "obyčejnými" postrašími a nikterak fyzicky přitažlivými lidmi. To ale právě vůbec nevadí a naopak dodává to filmu takovou lehčí atmosféru, zvláště když oba z nich trpí velkými problémy mluvit s lidmi, nebo vůbec být v jejich společnosti. Je zázrak, že se ti dva našli. Perfektní scénka byla v mini autě, kde se namačkali všichni pracovníci továrny na čokoládu a sledovali "neskutečně nenápadně" Angelique. Dvěma slovy je tento film 'dokonale krásný'. ()
Film, pro který se přívlastek ,,milý" přímo nabízí. Je to jedna z těch romantických komedií, u které sice po celou dobu tušíte, jak to celé asi dopadne, ale sledujete to s přiblblým úsměvem a bavíte se dost na to, aby ani ten očekávaný konec nikterak celkový dojem nezkazil. Tento nenápadný snímek si tak rozhodně získal mé sympatie a mohu ho jenom doporučit. ()
Průměrný a vcelku plochý snímek „zabalený“ do krásného filmového obalu. Gérard Simon, stojící za kamerou si určitě zaslouží uznání a pochvalu za estetické pojetí světa čokolády. Se zbytkem filmu je ovšem potíž: rád by byl Amélií i nesmělým blondýnem, rád by byl romantickým filmem i potrhlou komedií, ale vzhledem k bezradnému scénáři nedokáže být ničím z toho. Pokud bych měl přirovnat mé filmové očekávání k čokoládovému natěšení, je to podobné, jako když si koupíte čokoládu v lákavém, pozlaceném obalu. Rozbalíte ji a kousek ochutnáte. Pak se nevěřícně se podíváte na zadní stranu. Tam je miniaturním písmem napsáno: Made in Poland. ()
Děsím se všech sociálních interakcí, když se na mě zaměří pozornost omdlévám, trpím chorobnou méněcenností, konflikty řeším útěkem. Zn najdu tě? S nadsázkou se dá říci, že jde o komedii budoucnosti. Z Evropy ohrožené stárnutím populace, vychované na on-line komunikaci a neschopné vytvořit stabilní sociální kontakty v reálném světě. Z desetiletí kdy se do módy vrátil styl sedmdesátek a lidé středního věku jsou noví dospívající. To že jde o podařenou jednohubku se sympatickou Isabelle Carré a s kouzelně nesmělým Benoîtem Poelvoorde, jde říci i bez nadsázky. ()
Reklama