Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

neoBlast 

všechny recenze uživatele

Nepříliš ambiciózní malý snímek, který se může řadit mezi jemu podobné malé snímky, které sotva rozčeří malou vodu. Lepší příklady bychom našli v nedávná žánrovce Cheap Thrills, či u klasiky Mělký hrob. Stejně jako většina průměrných malých snímků založených na jednom high concept nápadu, by stačilo 30 minut, po překročení této hranice film ztrácí tempo. Herci jsou spíše hrozní, ale vlastně pokud hledáte jednohubku na pozdní odpoledne, proč ne tuhle. Ale pozor přemýšlet nad časovými paradoxy je zakázáno. 50 % ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Jakýsi stroj, který fotí budoucnost a jeho kamera je namířena na jedno okno jednoho bytu. A vy čekáte, kdy se, kuwa drát, začne tohle nějak rozjíždět a dávat větší smysl, než ta pitomá zápletka tří dětí z onoho snímaného bytu. A on je konec, debilnější než to, co se dělo předtím, a nic záživného ani zajímavého se neděje. Tohle není pořádně ani Direct-to-DVD, jako spíš Direct-to-TrashBin. Na druhou stranu jako jakási zájmová činnost a koníček při škole proč ne, hlavně aby si autoři uvědomili, že už k filmu, jakémukoliv, nemají strkat prsty. ()

Reklama

misterz 

všechny recenze uživatele

Príjemné prekvapenie s pomerne originálnym nápadom tajomnej mašinky, ktorá dokáže fotiť fotky udalostí z budúcnosti. Dejová linka je dostatočne zaujímavá, dokázala ma držať v pozornosti po celý čas. Len škoda toho amatérskeho spracovania, čo sa odrazilo hlavne na slabšej atmosfére, ktorá celkovú pointu nedokázala dostatočne kvalitne zaobaliť do scifi-mystiky a tajomna. 65/100 ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Podľa mňa skvelý koncept s motívom "stroju" času - aj keď len prostredníctvom fotografie. Podľa tých priemerných hodnotením som čakal, že potenciál zostane nevyužitý a bude to pôsobiť absurdne ako tomu už často býva pri mnohých sci-fi scenároch. Ale toto bolo zvládnuté veľmi kvalitne a všetko pekne stálo na logických základoch. A potešilo aj to, že rozuzlovanie deju prichádzalo pekne postupne, samozrejme za účastí viacerých zlomov, ktoré krásne odkryli skryté charaktery celej trojice priateľov. Nechcem prezrádzať nejaké detaily, ale ako celok to na mňa pôsobilo naozaj vynikajúcim dojmom. A na to nebolo treba ani nejakých áčkových hercov... ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

" I já si vzpomněl na Mělký hrob, ke kterému se snad jednou s láskou vrátím. :-) Což se nedá říct o tomto: mladí a krásní (a hloupí) + fyzikální anomálie, to je pro mě v devíti z deseti případů takřka smrtelná kombinace. Viz třebas Triangle, Coherence apod. Ta snaha být cool, in, sexy, svěží nebo tak něco, mě strašně irituje. " Copyright by Dóže ()

Galerie (90)

Zajímavosti (7)

  • Postava Dr. Heideckerovej (Sharon Maughan) je takmer určite reprezentáciou Martina Heideggera, nemeckého filozofa, ktorý písal o poňatí smrteľnosti a účinkoch času a neskôr o zbližovaní ľudstva a technológie. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi blízky epizóde Twilight Zone (1959–1964) . V epizóde A Most Unusual Camera (S02E10), odvysielanej v roku 1961, zlodeji ukradnú fotoaparát z obchodu a zistia, že dokáže fotiť udalosti v blízkej budúcnosti a pokúsia sa ho použiť na víťazstvo v dostihoch. (Arsenal83)
  • Tvorcovia si film financovali úplne sami a scenár napísali tak, aby sa zmestil do limitov ich obmedzeného rozpočtu. (Arsenal83)

Reklama

Reklama